Рубрика: Uncategorized

Ութերորդ հատված

Ութերորդ հատված (մինչև «գետնի վրա սահող մշուշի պես մոտենում էր իրեն»):

Առաջադրանքներ.

  • Նշիր, թե ի՞նչ վայրերով պտտեց Ոգին Սքրուջին, ի՞նչ էր ուզում հասկացնել նրան:

Նրանք անցան ճահիճների մոտով այդտեղ ոչինչ չէր աճում, հետո գնացին ծովի նավի վրա, հետո Սքրուջի զարմիկի մոտ գնացին, իսկ հետո մի դաշտ: Ոգին ուզում էր հասկացնել, որ ամեն ինչ դեռ առջևում է այսինքն ամեն ինչ ծաղկելու և լավանալու է:

  • Ինչքան էլ վարակիչ լինեն հիվանդությունն ու վիշտը, շատ ավելի վարակիչ են ծիծաղն ու ուրախ տրամադրությունը։ — Համաձա՞յն ես, թե՝ ոչ. ինչու:

Ես համաձայն եմ, որովհետև եթե դու հիվանդանում ես չես գալիս դպրոց և չես վարակում ոչ մեկին, իսկ եթե դու առողջ ես և ուրախ զվարթ գալիս ես դպրոց և դասի ժամանակ ծիծաղում ես բոլորը սկսում են քեզ նման ծիծաղել:

  • Զարմիկի խոսքերից ո՞րը կառանձնացնես՝ Սքրուջի վերաբերյալ. ինչու: Իսկ քո կարծիքով նա ճի՞շտ էր մտածում:

 

  • Նրա հոգին ավելի ու ավելի քնքշացավ, և մտածեց, որ եթե տարիներ առաջ ավելի հաճախ լսեր այդ մեղեդին, գուցեև իր իսկ ձեռքերով բարին շատացներ կյանքում: — Այդ ի՞նչ երգ էր, ինչպե՞ս այն կօգներ բարին շատացնել:

Իմ կարծիքով այդ երգը մարդասպանության մասին էր: Այդ երգը լսելով մարդիկ պետք է հասկանան, որ պետք չէ կյանքումդ անես վատ գործեր, որովհետև եթե դու անես վատ գործեր ապա դու ուրիշների կյանքը վտանգի կենթարկես և դա քո համար էլ վատ կլինի: Մի արեք վատ գործեր այլ արեք միշտ բարի գործեր:

 

 

Автор:

Բարև, ես Անահիտ Հովսեփյանն եմ, ես 12 տարեկան եմ: Ազատ ժամանակ սիրում եմ ճամփորդել և գրքեր կարդալ: Հուսով եմ իմ բլոգը քեզ շատ դուր կգա, դե ինչ բարի դիտում:)

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s