Posted in Գրականություն

Գրականություն. շտեմարան

Գրականություն՝ Գրականություն. 19-20-րդ դարերի գրականություն. ինչ ենք հիշում։ Շտ. 1, էջ 217, վ.122-ից մինչև վերջ (էջ 235)

122. Մեռած քաղաքի` Վանի ողբերգությունը ո՞ր պոեմում է պատկերված:

1) «Բիբլիական» (Հ. Շիրազ)
2) «Դանթեական առասպել» (Ե. Չարենց)
3) «Անլռելի զանգակատուն» (Պ. Սևակ)
4) «Աբու-Լալա Մահարի» (Ավ. Իսահակյան)

123. Ո՞ր պնդումը Եղիշե Չարենցի «Դանթեական առասպել» պոեմի վերաբերյալ ճիշտ չէ:

1) Պոեմը սկսվում է պատերազմ մեկնող երիտասարդ կամավորների ուրախ տրամադրությամբ:
2) Պոեմում կռվի որևէ դրվագ անմիջականորեն չի ներկայացվում:
3) Պոեմում բանաստեղծը նկարագրում է պատերազմի հետքերը Կարսից մինչև Վան ընկած ճանապարհին:
4) Պոեմի կենտրոնական դեմքը ինքը` զինվոր բանաստեղծն է:

124. Ո՞ր հատվածը Եղիշե Չարենցի «Դանթեական առասպել» պոեմից չէ:

1) Ինչո՞ւ է երազն այս աշխարհավեր
Կախվել մեր գլխին այսպես կուրորեն:
2) Եվ հավատացինք, հարբած ու գինով,
Որ դու կասհզոր, մարմնացում Ուժի...

3) Ու պե՞տք է քայլե՜լ ու քայլե՜լ համառ
Ապրելու հսկա տենչը բեռ արած…
4) Զգում էինք, որ մի մութ թշնամի
Նենգ, դարան մտած, պահվել է հեռուն…

125. Եղիշե Չարենցի ո՞ր ստեղծագործությունից է հետևյալ հատվածը:

Եվ արդյոք ո՞վ է երազել այդքան դաժան –
Ու լուսավոր առավոտները իմ հոգու
Ո՞վ դարձրեց մի անկրակ իրիկնաժամ,
Ու գորշ պարան, ու երկնուղեշ փայտեր երկու

1) «Դանթեական առասպել»
2) «Անվերնագիր»
3) «Մահվան տեսիլ»
4) «Վահագն»

126. Ո՞ր պնդումը ճիշտ չէ Եղիշե Չարենցի «Ամբոխները խելագարված» պոեմի վերաբերյալ:

1) Պոեմն սկսվում է նախերգանք-ուղերձով, որը հղվում է ողջակիզվող հոգիներին:
2) Պոեմում հանդես է գալիս պայքարող ժողովուրդը, իսկ որպես խորհրդանիշներ` հինը մարմնավորող քաղաքը, երգը, մայրամուտը, արևը։
3) Պատկերված է երկաթուղային կայարանը՝ որպես հին աշխարհի խորհրդանիշներից մեկը:
4) Քնարական պոեմ է, որի միակ հերոսը բանաստեղծն է:

127. Ո՞ր շարքում են միայն Եղիշե Չարենցի ստեղծագործությունները:

1) «Ես իմ անուշ Հայաստանի», «Հայրենիքիս հետ», «Դանթեական առասպել»
2) «Դեպի լյառը Մասիս», «Անակնկալ հանդիպում Պետրոպավլովյան ամրոցում», «Գանգրահեր տղան»
3) «Էլի գարուն կգա», «Գարնանամուտ», «Վահագն»
4) «Հավերժական սերը», «Տաղ անձնական», «Մահվան տեսիլ»

128․ Ո՞րն է Եղիշե Չարենցի «Վահագն» պոեմի հիմնական գաղափարը:

1) գորշ իրականության մեջ երազող մարդկանց չհասկացված լինելը
2) իրական Հայաստանի փոխարեն առասպելական Հայաստան տեսնողների դեմ ընդվզումը
3) ամպրոպի աստված Վահագնի ուժի և հզորության փառաբանումը
4) Գողթան երգիչների բանաստեղծական ձիրքի գովերգումը

129․ Ո՞ր հատվածն է Եղիշե Չարենցի «Վահագն» պոեմից:

1) Թե մի՞ֆ էիր դու․․․
Եկան, երգեցին
Մի հին իրիկուն գուսանները ծեր․․․

2) Ինչո՞ւ է երազն այս աշխարհավեր
Կախվել մեր գլխին այսպես կուրորեն:
3) Որ-տիեզերքի կախարդանքը մառ
Չցնդի՜ երբեք ու մնա-երազ…
4) Եվ չէինք հիշում այլևս ոչինչ,
Եվ չգիտեինք` ի՞նչ էինք անում:

130․ Եղիշե Չարենցի ո՞ր ստեղծագործությունից է տրված հատվածը:

…Եվ հավատացինք, հարբած ու գինով,
Որ դու կաս՝ հզոր, մարմնացում Ուժի –
Իսկ նրանք եկան` արյունով, հրով
Սեր երկիրը հին դարձրին փոշի…

1) «Մահվան տեսիլ»
2) «Վահագն»
3) «Հեռացումի խոսքեր»
4) «Անվերնագիր»

131․ Ո՞րն է Եղիշե Չարենցի «Վահագն» պոեմի առաջին բառակապակցության բաց թողած բառը.

․․․․․․․․․․․․․․․․․․․ աստված․․․

1) Կրակի
2) Կայծակի
3) Արևի
4) Հրդեհի

132․ Տողերի դասավորության ո՞ր տարբերակն է ճիշտ:

1. Գորշ, տաղտկալի ու խելագար երգ է կարծես այս կյանքը մի
2. Եվ ո՞ւմ համար-էլ ո՞ւմ համար կարոտակեզ երգե հիմի
3. Սիրտս՝ լցված տարիների սեղմ արճիճով ու կապարով
4. Ինչ-որ մեկի սրտում բացված-վերք է կարծես այս կյանքը մի

1) 1, 4, 2, 3
2) 1, 2, 4, 3
3) 2, 3, 1, 4
4) 4, 1, 2, 3

133. Եղիշե Չարենցի ո՞ր ստեղծագործությունից է տրված հատվածը:

Չէ՞ որ կյանքում չհասկացավ ոչ ոք մեզ,
Ու խնդացին լուսավոր մեր աչքերին,
Բութ հեգնեցին մեր կարոտները հրկեզ
Ու հեռացան: Ու ոչ մի լույս չբերին։

1) «Հարդագողի ճամփորդները»
2) «Մահվան տեսիլ»
3) «Տաղ անձնական»
4) «Դանթեական առասպել»

134. Եղիշե Չարենցի ստեղծագործության վերաբերյալ պնդումներից որո՞ւմ սխալ կա:

1) «Դանթեական առասպել» պոեմում Չարենցը ականատեսի աչքերով նկարագրել է Վանը՝ Մեռած Քաղաքը։
2 ) «Տաղարանում» ընդգրկված են «Ես իմ անուշ Հայաստանի», «Տաղ անձնական», «Էլի գարուն կգա…» և մի շարք այլ բանաստեղծություններ:
3) «Գանգրահեր տղան» չափածո նովելում Չարենցը ուրվագծում է գալիք Հայաստանի պատկերը:
4) «Դեպի լյառը Մասիս» պոեմում Չարենցը ներկայացնում է Խաչատուր Աբովյանի վերջին գիշերվա խոհերն ու ապրումները:

135. Ո՞րը Եղիշե Չարենցի «Դեպի լյառը Մասիս» պոեմի քնարական հերոսի` Խաչատուր Աբովյանի վերջին գիշերվա խորհրդածություններից չէ:

1) իր կյանքի դորպատյան հուշերը
2) Մասիսի գագաթը բարձրանալու վերհուշը
3) ստեղծագործական նոր ծրագրերը
4) «Վերք Հայաստանի» վեպում արծարծված քաղաքական կողմնորոշման վերանայումը

136. Ո՞ր հատվածն է Եղիշե Չարենցի «Անվերնագիր» («Իմ մահվան օրը կիջնի լռություն») բանաստեղծությունից:

1) Թե ուզում ես երգդ լսեն,
Ժամանակից շունչը դարձիր:
2) Քո անկումները եղել են միշտ
Եղանակի պես պատահական…
3) Ու կանգնել եմ ես
Լեռների վրա իմ ավեր երկրի
4) Այն, որ ևս Լի, որ իմն էր առաջ,
Արդեն չի հառնի և ոչ մի գրքում…

137. Բանաստեղծական հատվածներից ո՞րը Եղիշե Չարենցի որ ստեղծագործությունից է:

1. Ի՞նչ է ասում այդ գիրքը և ի՞նչ է բարբառում.
Զուր չէ՞ արդյոք վատնել անհատնելի իր ձիրքը.
Եվ չի՞ եղել արդյոք իր ողջունած հեռուն
Մի թիարան վատթար․․․
2. Արևը արդեն բարձրացել է քիչ,
Զնգում է օրը, ինչպես երգեհոն-
Ու կապո՜ւյտ, կապո՜ւյտ, կապո՜ւյտ երկնքից
Թափվում է կարծես երգ ու խնդություն:
3. Չէ՞ որ կյանքում չհասկացավ ոչ ոք մեզ,-
Ու խնդացին լուսավո՛ր մեր աչքերին,
Բութ հեգնեցին մեր կարոտները հրկեզ-
Ու հեռացան: Ու ոչ մի լույս չբերին:
4. Եվ մարդիկ` անգամ երգերիս անգետ,
Մարդիկ, որ թեև կյանքիս արձագանք,
Մնացել են լոկ վկա անտարբեր
Եվ կարծել են, թե ես վաղուց չկամ,-
…Զարմացած կզգան ինձ այնքա՜ն մոտիկ
Եվ հանկարծ այնքա՜ն թանկ ու հարազատ․․․

ա. «Հարդագողի ճամփորդները»
բ. «Դեպի լյառը Մասիս»
գ. «Գանգրահեր տղան»
դ. «Տաղ անձնական»
ե. «Անվերնագիր»

1) 1-գ, 2-բ, 3-դ, 4-ե
2) 1-ե, 2-դ, 3-ա, 4-գ
3) 1-բ, 2-գ, 3-դ, 4-ա
4) 1-բ, 2-գ, 3-ա, 4-ե

138. Բանաստեղծական հատվածներից ո՞րը որ հեղինակի ստեղծագործությունից է:

ա. Ու պոետներ, որ չեն պըղծել իրենց շուրթերն անեծքով,
Պիտի գովեն քո նոր կյանքը նոր երգերով, նոր խոսքով․․․
բ. Դու պիտի ծաղկի՛ս, երկի՛ր հայրական,
Քո ոգով, ոճով և բարձրագլուխ,
Դու պիտի հնչես, հնչես հաղթական,
Իմ հին հայ լեզու` քա՛ղցր ու սրտաբու՛խ:
գ. …Բայց հրկեզ հոգիս մորմոքում այս տոթ
Հավատում է դեռ քո առավոտին․․.
η. Եվ թող տեսնեն իմ աչքերի մեջ կախվածի,
Իմ բո՛րբ երկիր, լուսապսակ քո ապագան:

1. Ե. Չարենց
2. Ավ. Իսահակյան
3. Հ. Թումանյան
4. Վ. Տերյան

1) ա-3, բ-2, գ-4, դ-1
2) ա-2, բ-3, գ-4, դ-1
3) ա-3, բ-2, գ-1, դ-4
4) ա-1, բ-2, գ-4, դ-3

139․ Ո՞ր շարքում են ճիշտ նշված տրված գրողների ծննդյան տարեթվերը:

1․ Հովհաննես Թումանյան
2․ Եղիշե Չարենց
3․ Վահան Տերյան
4․ Ավետիք Իսահակյան

ա. 1897
բ. 1869
գ. 1875
դ. 1885

1) 1-դ, 2-ա, 3-գ, 4-բ
2) 1-բ, 2-ա, 3-դ, 4-գ
3) 1-գ, 2-բ, 3-դ, 4-ա
4) 1-դ, 2-գ, 3-ա, 4-բ

140. Թվերի ո՞ր դասավորությունն է արտացոլում նշված ստեղծագործությունների ստեղծման ժամանակային ճիշտ հաջորդականությունը:

1) «Մթնշաղի անուրջներ» (Վ. Տերյան)
2)«Տաղարան» (Ե. Չարենց)
3)«Սարսուռներ» (Դ. Վարուժան)
4)«Երգեր ու վերքեր» (Ավ. Իսահակյան)

1) 3, 1, 4, 2
2) 4, 1, 2, 3
3) 4, 3, 1, 2
4) 4, 1, 3, 2

141. Ո՞ր ժողովածուն կամ բանաստեղծական շարքը հեղինակներից որինն է:

ա. «Տաղարան»
բ. «Խղճմտանքի ձայներ»
գ. «Նոր տաղեր»
դ. «Երկիր Նաիրի»

1) Վ. Տերյան
2) Մ. Մեծարենց
3) Ե. Չարենց
4) Գ. Զոհրապ

1) ա-3, բ-4, գ-2, դ-1
2) ա-1, բ-3, գ-2, դ-4
3) ա-2, բ-1, գ-3, դ-4
4) ա-4, բ-2, գ-1, դ-3

142. Բանաստեղծական հատվածներից ո՞րը որ հեղինակինն է:

ա. -Մենք կժպտանք, գո՜հ կժպտանք մեռնելիս,
Որ երազում երազեցինք ու անցանք…
բ. … Այս բանը ոչ Տըրդատես նկատեց, ո՛չ ալ Բակուր, Իրենց անզուսպ մոլուցքին փոշիներեն դարձած կույր…
գ. Գնում եմ ես մի մութ աշխարհ, հեռու երկիր, էլ չեմ գալու, Բարի՛ հիշեք ինձ ձեր սրտում, մնաք բարով, մնա՞ք բարով:
դ. Ու կը փոթի ծովակն հոգվույս մեղմավար, Եվ ալիք մը թևը բացած կը վազե Գրկել ափունքն իղձիս ոսկի ավազե:

1. Վ. Տերյան
2. Ե. Չարենց
3. Դ. Վարուժան
4. Մ. Մեծարենց

1) ա-2, բ-3, գ-1, դ-4
2) ա-3, բ-2, գ-4, դ-1
3) ա-2, բ-3, գ-4, դ-1
4) ա-3, բ-4, գ-1, դ-2

143. Ակսել Բակունցի նշված պատմվածքներից որի՞ բոլոր հերոսներն են, որ հանդես չեն գալիս իրենց անձնանուններով:

1) «Խոնարհ աղջիկը»
2) «Միրհավ»
3) «Ալպիական մանուշակ»
4) «Մթնաձոր»

144. Ակսել Բակունցի «Խոնարհ աղջիկը» պատմվածքի ստորև բերված սյուժետային դրվագներից որո՞ւմ սխալ կա:

1) Հեղինակ-հերոսը` 17-18 տարեկան մի երիտասարդ` բանտից նոր դուրս եկած, իր բարեկամի առաջարկով գնում է Ձորագյուղ և զբաղվում ուսուցչությամբ:
2) Ուսուցիչը Խոնարհին առաջին անգամ տեսնում է անտառի բացատում:
3) Բարեկենդանի օրը ուսուցիչը Խոնարհին տեսնում է աղջիկների հետ իրենց դիմացի տան կտուրի վրա ձյունով խաղալիս:
4) Հրաժեշտի օրը Խոնարհը աշակերտների հետ եկել էր դպրոցի բակ` ուսուցչին հրաժեշտ տալու:

145․ Ձախ կողմում նշված են Ակսել Բակունցի պատմվածքները, իսկ աջում` նրանցից քաղված մեկական հատված. լուծման տարբերակներից ո՞րն է ճիշտ:

ա. «Սպիտակ ձին»
բ. «Ալպիական մանուշակ»
գ. «Միրհավ»
դ. «Խոնարհ աղջիկը»

1․ «Նրանք մանկության ընկերներ էին, և նրանց սերը ծնվել էր նույնքան աննկատ, ինչպես մի գիշերում բացվում է մուգ մանուշակը»:
2․ «Մեկ էլ դեմքը մոտենում էր, կանգնում էր աչքիս առաջ, և ես ճգնում էի իմանալու՝ ժպտա՞ց աղջիկը, երբ ետ նայեցի, թե՞ միայն ինձ թվաց»:
3. «Ցոլակը դողում էր: Նրա մեջքի աջ կողմը ափսեի չափ վերք էր բացվել և երևում էր կարմիր, տեղ-տեղ փոս ընկած, ճաքճքած միսը»:
4. «Ծով կար նրա մտքում, և այդ ծովը ափ էր շպրտում մերթ սև թավիշե գլխարկով գլուխ` մազերը կարճ կտրած, մերթ երկարազգեստ մի կնոջ՝ թիկունքին երկար ծամեր, մերթ քարե քանդակներ»:

1) ա-3, բ-1, գ-4, դ-2
2) ա-3, բ-4, գ-1, դ-2
3) ա-2, բ-4, գ-3, դ-1
4) ա-2, բ-3, գ-1, դ-4

146. Ինչի՞ նկարագրությամբ է սկսվում Ակսել Բակունցի «Ալպիական մանուշակ» պատմվածքը:

1) Բակուր իշխանի դամբարանի
2) Կաքավաբերդի
3) Բասուտա գետի
4) ալպիական մանուշակների

147. Ակսել Բակունցի ո՞ր ստեղծագործությունից է տրված հատվածը:

«Այդ ամենը կատարվեց մի վայրկյանում: Հաջորդ վայրկյանին մարդը գազազած արջի նման ոստյուն արեց, նրա մազոտ ձեռքերը սեղմեցին ծանր մահակը, և մահակը անասելի թափով իջավ կնոջ թիկունքին»:

1) «Մթնաձոր»
2) «Ալպիական մանուշակ»
3) «Միրհավ»
4) «Խոնարհ աղջիկը»

148. Ինչո՞վ է ավարտվում Ակսել Բակունցի «Խոնարհ աղջիկը» պատմվածքը:

1) Մեկ տարով գյուղ՝ ուսուցչության մեկնած երիտասարդը վերադառնում է` անավարտ թողնելով սկիզբ առած սիրո պատմությունը:
2) Տասներկու տարի անց գործնական այցով կրկին գյուղ եկած հերոսը հանդիպում է Խոնարհին, որին ճանաչում է միայն աչքերից։
3) Խոնարհը մերժում է ուսուցչի սերը և ամուսնանում ուրիշի հետ:
4) Տարիներ անց Խոնարհը փնտրում և գտնում է իրենց գյուղի նախկին ուսուցչին:

149. Դերենիկ Դեմիրճյանի «Վարդանանք» պատմավեպում ի՞նչ է հրամայում Հազկերտը Վարդանին նախարարների կեղծ ուրացությունից հետո:

1) մասնակցել քուշանների դեմ մղվող պատերազմին
2) հազարապետի հետ մեկնել Բյուզանդիա
3) Հայաստանում մեհյաններ կառուցել
4) աջակցել Վասակին ձեռնադրելու արքա

150. Դերենիկ Դեմիրճյանի «Վարդանանք» պատմավեպում հայ ո՞ւմ է Հազկերտը պատանդ վերցնում: նախարարների կեղծ ուրացությունից հետո

1) Զոհրակին ու Ատոմին
2) Բաբիկին ու Ներսիկին
3) Վարազդուխտին ու Կոդակին
4) Վասակին ու Գադիշոյին

151. Ո՞ր շարքում են նշված Դերենիկ Դեմիրճյանի «Վարդանանք» վեպից վասակյանների անունները:

1) Արտակ Մոկաց, Ղևոնդ Երեց
2) Գադիշո Խորխոռունի, Արտակ Ռշտունի
3) Ատոմ Գնունի, Սրվանձտյա Գարեգին
4) Ներշապուհ Արծրունի, Դավիթ սեպուհ

152. Ո՞ր շարքի հերոսները որ ստեղծագործությունից են:

1. Սեդա, Սահականույշ, Սահակ Սևադա
2. Զոհրակ, Շուշանիկ, Արտակ Մոկաց
3. Աշխեն, Որմիզդուխտ, Տաճատուհի
4. Շուշանիկ, Պետրոս Ղուլամյան, Սմբատ

ա. «Քաոս»
բ. «Վարդանանք»
գ. «Գևորգ Մարզպետունի»
դ. «Սամվել»

1) 1-գ, 2-բ, 3-դ, 4-ա
2) 1-բ, 2-գ, 3-դ, 4-ա
3) 1-գ, 2-դ, 3-ա, 4-դ
4) 1-ա, 2-բ, 3-դ, 4-գ

153. Ո՞ր շարքի բոլոր հերոսներն են Վարդանի կողմնակիցները Դերենիկ Դեմիրճյանի «Վարդանանք» պատմավեպում:

1) Կողակ, Ներշապուհ Արծրունի, Արտակ Ռշտունի
2) Արտակ Մոկաց, Վարազդուխտ, Փառանձեմ
3) Ատոմ Գնունի, Առաքել, Զոհրակ
4) Համազասպ Մամիկոնյան, Շուշանիկ, Գադիշո Խորխոռունի

154. Նշվածներից ո՞վ է հայոց այրուձիի հրամանատարը Դերենիկ Դեմիրճյանի «Վարդանանք» պատմավեպում:

1) Ատոմ Գնունին
2) Ընծայնոց Արսենը
3) Սրվանձտյա Գարեգինը
4) Գադիշո Խորխոռունին

155. Դերենիկ Դեմիրճյանի «Վարդանանք» պատմավեպում ո՞վ է դիմում Վասակ Սյունուն՝ ասելով.

«Ստրկության ուղիներո՞վ ես ազգը տանում ոգեկան ազատության ու պետության: Ազատության ոչնչացմա՞մբ ազատություն… Ունայն է հույսդ, և իզուր ջանքերդ…»:

1) Վարդան Մամիկոնյանը
2) Վահան Ամատունին
3) Մովսես Խորենացին
4) Ներշապուհ Արծրունին

156. Դերենիկ Դեմիրճյանի «Վարդանանք» պատմավեպի վերաբերյալ պնդումներից ո՞րը ճիշտ չէ:

1) Դեմիրճյանը «Վարդանանք» պատմավեպում Վարդանանց պատերազմը ներկայացրել է որպես ազգային- ազատագրական պայքար, որը մղվում էր հայրենիքի ազատության համար:
2) «Վարդանանք» պատմավեպում հեղինակը շրջանցել է ժողովրդի դերն ու նշանակությունը:
3) Դեմիրճյանի համոզմամբ Ավարայրի ճակատամարտում հայերը տարան իրական հաղթանակ, որի շնորհիվ կարողացան պահել իրենց կիսանկախ վիճակը:
4) Պատմավեպը գրելիս հեղինակը հանգամանորեն ուսումնասիրել և փաստերը՝ թափանցելով պատմական իրադարձությունների էության մեջ:

157. Դերենիկ Դեմիրճյանի «Վարդանանք» պատմավեպի վերաբերյալ ո՞ր պնդումն է սխալ։

1) «Վարդանանքի» սկզբնաղբյուրներն են Եղիշեի «Վարդանի և հայոց պատերազմի մասին» և Ղազար Փարպեցու «Հայոց պատմություն» երկերը:
2) Պատմավեպում կարևոր տեղ է զբաղեցնում ժողովուրդը, որը ցուցադրվում է վիպական գործողու- թյունների ընթացքում:
3) Վեպի հիմքում ընկած է հայրենիքի ազատության գաղափարը:
4) Ինչպես Եղիշեն, այնպես էլ Դերենիկ Դեմիրճյանը Վարդանանց պատերազմը համարում է սրբազան պատերազմ՝ մղված միայն հավատի պահպանման համար:

158. Ստեղծագործություններից յուրաքանչյուրում պատկերված իրադարձությունները պատմական ո՞ր ժամանակաշրջանին են վերաբերում:

  1. Խաչատուր Աբովյան, «Վերք Հայաստանի»
  2. Րաֆֆի, «Սամվել»
  3. Դերենիկ Դեմիրճյան, «Վարդանանք»
  4. Մուրացան, «Գևորգ Մարզպետունի»

ա. 4-րդ դար
բ. 5-րդ դար
գ. 10-րդ դար
դ. 1826-1827թթ.

1) 1-դ, 2-ա, 3-գ, 4-բ
2) 1-գ, 2-ա, 3-բ, 4-դ
3) 1-դ, 2-ա, 3-բ, 4-գ
4) 1-բ, 2-տ, 3-ա, 4-գ

159. Նշվածներից ո՞վ որ հեղինակներից է հատկապես օգտվել իր նշված պատմավեպը գրելիս:

ա. Րաֆֆի, «Սամվել»
բ. Մուրացան, «Գևորգ Մարզպետունի»
գ. Դերենիկ Դեմիրճյան, «Վարդանանք»

  1. Եղիշե, Ղազար Փարպեցի
  2. Փավստոս Բուզանդ, Մովսես Խորենացի
  3. Հովհաննես Դրասխանակերտցի, Թովմա Արծրունի

1) ա-2, բ-3, գ-1
2) ա-1, բ-3, գ-2
3) ա-2, բ-1, գ-3
4) ա-3, բ-2, գ-1

160. Պնդումներից ո՞րն է սխալ:

1) Ավետիք Իսահակյանի «Մեր պատմիչները և մեր գուսանները» բանաստեղծությունը գրված է «Սասնա ծռեր» էպոսի հազարամյակի առիթով:
2) Դերենիկ Դեմիրճյանի «Վարդանանք» պատմավեպը գրվել է Հայրենական մեծ պատերազմի տարիներին:
3) Մուրացանը «Գևորգ Մարզպետունի» պատմավեպը գրելիս օգտվել է Հովհաննես Դրասխանակերտցու և Թովմա Արծրունու աշխատություններից:
4) Լևոն Շանթի «Հին աստվածներ» դրամայի հիմքում ընկած են հայ հնագույն առասպելների սյուժեները:

161. Ձախ կողմում նշված են հայ գրողների կեղծանունները, իսկ աջում՝ իսկական ազգանունները, լուծման տարբերակներից ո՞րն է ճիշտ:

ա. Դ. Վարուժան
բ. Ա. Շիրվանզադե
գ. Ե. Չարենց
դ. Րաֆֆի
ե. Հ. Շիրազ

  1. Սողոմոնյան
  2. Մովսիսյան
  3. Չպուգքյարյան
  4. Կարապետյան
  5. Մելիք-Հակոբյան

1) ա-3, բ-2, գ-1, դ-5, ե-4
2) ա-1, բ-5, գ-3, դ-2, ե-4
3) ա-3, բ-2, գ-4, դ-5, ե-1
4) ա-1, բ-2, գ-3, դ-5, ե-4

162. Ո՞ր պնդումն է սխալ Գուրգեն Մահարու «Ծաղկած փշալարեր» վիպակի վերաբերյալ:

1) Վիպակը ինչպես իր հեղինակի, այնպես էլ միլիոնավոր աքսորականների կյանքի պատմությունն է:
2) Վիպակում ցույց է տրված, թե ինչպես ամենածանր հալածանքների պայմաններում անգամ մարդը փորձում է պահպանել մարդկային արժեքները:
3) Վիպակում պատկերված են աքսորականների կյանքի ծանր, սոսկալի պայմանները:
4) Ճամբարային դաժան իրականությունը մարդկանց մեջ սպանել է անգամ մարդկային ամենագեղեցիկ զգացմունքներից մեկը` սերը:

163. Ո՞վ է «Քարափների երգը» ժողովածուի հեղինակը:

1) Եղիշե Չարենցը
2) Վահան Տերյանը
3) Համո Սահյանը
4) Հովհաննես Շիրազը

164. Համո Սահյանի «Անունդ տալիս» բանաստեղծության մեջ նշվածներից որի՞ մասին չի հիշատակվում:

1) արևոտ մի սար՝ ճակատին ձյունի պատառիկ
2) հեռվում ուշացած ինչ-որ ձիերի դոփյուն
3) թեքված մի մատուռ ու բերդի տեղահան մի դուռ
4) քարափի կանաչ ափի մեջ թրթռացող երկնքի մի շերտ

165. Ո՞րը Համո Սահյանի բանաստեղծական ժողովածուներից չէ:

1) «Ծիածան»
2) «Որոտանի եզերքին»
3) «Իրիկնահաց»
4) «Քարափների երգը»

166. Հատվածներից ո՞րը Համո Սահյանի որ բանաստեղծությունից է:

ա. Ծանր նստել է և ամեն մեկին Իրեն արժանի պատիվն է տալիս. Վայրի աղավնուն՝ հանճարը վայրի, Մոլորված ամպին իր քիվն է տալիս, Խրտնած քարայծին` մութն իր քարայրի:
բ. Կախվել է ժայռը անդունդի վրա Եվ դարեր այդպես կախված է Ջրերի մեջ են ոտքերը նրա, Իսկ գլխին հոգնած մնում,
ամպերն են քնում: երգն էր կրկնում
գ. Արևոտ մի սար եմ հիշում՝ Ճակատին ձյունի պատառիկ, Սարն ի վար բարակ մի առու՝ Շուրթերին հայրեն ու տաղիկ…
դ. Փայտահատը հին Եվ տաք սղոցն Թեղին իր յուղում էր կրկին, անտարբեր ականջ էր դնում Տապալված կաղնու խուլ հառաչանքին:

  1. «Մասրենի»
  2. «Անունդ տալիս»
  3. «Անտառում»
  4. «Քարափը»

1) ա-4, բ-1, գ-2, դ-3
2) ա-1, բ-4, գ-2, դ-3
3) ա-4, բ-1, գ-3, դ-2
4) ա-3, բ-1, գ-2, դ-4

167. Ո՞ր ժողովածուն կամ բանաստեղծական շարքը հեղինակներից որի՞նն է:

ա. «Ցեղին սիրտը»
բ. «Երկիր Նաիրի»
գ. «Նոր տաղեր»
դ. «Նաիրյան դալար բարդի»

  1. Վ. Տերյան
  2. Հ. Սահյան
  3. Դ. Վարուժան
  4. Մ. Մեծարենց

1) ա-3, բ-1, գ-4 , դ-2
2) ա-3, բ-4, գ-1, դ-2
3) ա-4, բ-1, գ-3, դ-2
4) ա-3, բ-2, գ-1, դ-4

168. Ո՞ր ժողովածուն կամ բանաստեղծական շարքը հեղինակներից որի՞նն է:

ш. «Տաղարան»
բ. «Խղճմտանքի ձայներ»
q. «Ծիածան»
դ. «Երկիր Նաիրի»

  1. Վ. Տերյան
  2. Մ. Մեծարենց
  3. Ե. Չարենց
  4. Գ. Զոհրապ

1) ա-3, բ-4, գ-2, դ-1
2) ա-1, բ-3, գ-2, դ-4
3) ա-2, բ-1, գ-3, դ-4
4) ա-4, բ-2, գ-1, դ-3

169. Հատվածներից ո՞րը Հովհաննես Շիրազի որ բանաստեղծությունից է:

ա. Շանթն է բեկվում ճակտիս վրա,
Մահ՝ չգիտեմ` կա՞ թե՞ չկա
Ելնում եմ ես ահերն ի վեր,
Ելնում եմ ես մահերն ի վեր,
Ահեր, մահեր, գահերն ի վեր:
բ….Անդադար նայեմ իմ Արարատին,
Մինչ շիրիմ դառնա քարն էլ ինձ վրա,
Եվ մամռած նայե իմ Արարատին:
գ. -Ի՞նչ թարմություն- ասացին,- ի՜նչ թարմություն, ու բացին
Լուսամուտներն իմ առջև, ու ևս՝ իմ սիրտը բացել՝
Անցնում էի երգելով ու շաղ տալով մայթերին
դ. Եվ հրովարտակ արձակեմ մի խիստ,
Որ աղբյուրները հավերժ կարկաչեն,
Որ ծաղկեն լեռներն իմ արևանիստ,
Որ ծով դաշտերը հավերժ կանաչեն,
Որ գարունները գան ու չգնան…

  1. «Կուզեի ճստել մի քարի վրա»
  2. «Թագադրում»
  3. «Հայ ժողովրդի երգը»
  4. «Գարնանամուտ»

1) ա-3, բ-4, գ-1, դ-2
2) ա-2, բ-3, գ-4, դ-1
3) ա-3, բ-1, գ-4, դ-2
4) ա-1, բ-3, գ-4, դ-2

170. Տողերի ո՞ր դասավորությունն է ճիշտ:

  1. Եվ գուցե այնժամ ևս մահը սիրեմ
  2. Երբ գարունները ողջ թագավորեմ
  3. Եվ ես երջանիկ կլինեմ այնժամ
  4. Երբ անմահ լինեմ, երբ հավերժանամ

1) 3, 1, 2, 4
2) 3, 1, 4, 2
3) 1, 3, 2, 4
4) 1, 2, 3, 4

171. Տրված բանաստեղծական հատվածներից ո՞րը որ հեղինակի ստեղծագործությունից է:

1. Ծաղիկներին` դեռ չբացված, դեռ չկիզված հոգիներին, Մանուկներին վառ-խրտուն ասում եմ ես՝ մնաք բարով:
2. Եվ հառաչեցին լեռները ցավից.
Անեծք ժայթքեցին հրաբուխներով,
Դարձան անդունդներ ու խորանալով
Այն սեգ լեռների տանջանքը լացին…
3. Երբ էս հին աշխարհը մտա ես տաղով, սազով-քամանչով,
-Ի՜նչ պիտի անե աշխարհում էս անմիտ-անճարը,- ասին:
4. Թույլ շրշյուն մը, հետո բույր մը մշկենի.
Եվ համրագին գիրքը ձեռքես կ՚իյնա վար…

1) 1-դ, 2-գ, 3-բ, 4-ա
2) 1-դ, 2-գ, 3-ա, 4-բ
3) 1-բ, 2-դ, 3-գ, 4-ա
4) 1-բ, 2-դ, 3-ա, 4-գ

172. Տրված բանաստեղծական հատվածներից ո՞րը որ հեղինակի ստեղծագործությունից է:

ա. Ելնեմ, ծաղկումն է ձնծաղիկների,
Ձյունից ինձ նայող աչերն համբուրեմ,
Գնամ ետևից ծիծեռնակների,
Նրանց հետ ետ գամ, գարունը բերեմ:
բ. Արևոտ մի սար եմ հիշում՝
Ճակատին ձյունի պատառիկ,
Սարն ի վար բարակ մի առու՝
Շուրթերին հայրեն ու տաղիկ
գ. Ուշ-ուշ են գալիս, բայց ո՛չ ուշացած,
Ծնվում են նրանք ճիշտ ժամանակին:
Բայց ժամանակից առաջ են ընկնում,
Դրա համար էլ չեն ներում նրանց:
դ. Իմ մահվան օրը կիջնի լռություն,
Ծանր կնստի քաղաքի վրա,
Ինչպես ամպ մթին կամ հին տրտմություն,
Կամ լուր աղետի` թերթերում գրած:

  1. Հ. Սահյան
  2. Պ. Սևակ
  3. Ե. Չարենց
  4. Հ. Շիրազ

1) ա-4, բ-1, գ-2, դ-3
2) ա-1, բ-3, գ-2, դ-4
3) ա-2, բ-1, գ-4, դ-3
4) ա-4, բ-2, գ-3, դ-1

173. Նշվածներից ո՞րը պոեմ չէ։

1) «Հարճը» (Դ. Վարուժան)
2) «Արա Գեղեցիկ» (Ն. Զարյան)
3) «Թմկաբերդի առումը» (Հ. Թումանյան)
4) «Դանթեական առասպել» (Ե. Չարենց)

174. Նշվածներից ո՞րը պոեմ չէ։

1) «Եվ այր մի` Մաշտոց անուն» (Պ. Սևակ)
2) «Հարճը» (Դ. Վարուժան)
3) «Բիբլիական» (Հ. Շիրազ)
4) «Մեր պատմիչները և մեր գուսանները» (Ավ. Իսահակյան)

175. Գիշերերգությունը նշված ո՞ր ժողովածուի կամ բանաստեղծական շարքի հիմնական թեմաներից է:

1) «Ոսկի հեքիաթ» (Վ. Տերյան)
2) «Հեթանոս երգեր» (Դ. Վարուժան)
3) «Եղիցի լույս» (Պ. Սևակ)
4) «Ծիածան» (Մ. Մեծարենց)

176. Պնդումներից ո՞րն է ճիշտ:

1) Եղիշե Չարենցի «Տաղարան» շարքը գրված է Նահապետ Քուչակի հայրենների նմանողությամբ:
2) Դանիել Վարուժանի « Հացին երգը» շարքը ներկայացնում է հացի արարման ընթացքը:
3) «Անլռելի զանգակատուն»-ը Պարույր Սևակի առաջին ստեղծագործությունն է:
4) Վահան Տերյանի «Երկիր Նաիրի» շարքը նվիրված է միջնադարյան հայ մատենագիրներին:

177. Նշվածներից ո՞րը դրամատիկական ինչ ժանրի ստեղծագործություն է:

ա. «Արա Գեղեցիկ», Ն. Զարյան
բ. «Պատվի համար», Ալ. Շիրվանզադե
գ. «Հին աստվածներ», Լ. Շանթ
դ. «Պաղտասար աղբար», Հ. Պարոնյան

  1. դիցապատմական ողբերգություն
  2. կատակերգություն
  3. դրամա

1) ա-1, բ-3, գ-3, դ-2
2) ա-1, բ-3, գ-2, դ-2
3) ա-3, բ-2, գ-3, դ-1
4) ա-2, բ-3, գ-1, դ-2

178. Տրված ստեղծագործություններից ո՞րը դրամատիկական սեռի չէ:

1) «Պատվի համար» (Ալ. Շիրվանզադե)
2) «Պաղտասար աղբար» (Հ. Պարոնյան)
3) «Արա Գեղեցիկ» (Ն. Զարյան)
4) «Քաջ Նազար» (Հ. Թումանյան)

179. Ո՞ր պնդումն է սխալ:

1) Մովսես Խորենացին և Եղիշեն 5-րդ դարի պատմիչներ են:
2) Ակսել Բակունցն ու Պետրոս Դուրյանը 19-րդ դարի հեղինակներ են:
3) Հովհաննես Շիրազն ու Համո Սահյանը ապրել և ստեղծագործել են 20-րդ դարում:
4) Եղիշե Չարենցը նորագույն շրջանի հայ գրականության սկզբնավորողն է:

180. Գրական ո՞ր հերոսը որ ստեղծագործությունից է:

ա. Արբակ
բ. Շուշանիկ
գ. դայակ Սեդա
դ. իշխանադուստր Սեդա

1. «Գևորգ Մարզպետունի» (Մուրացան)
2. «Վարդանանք» (Դ. Դեմիրճյան)
3. «Հին աստվածներ» (Լ. Շանթ)
4. «Սամվել» (Րաֆֆի)

1) ա-1, բ-2, գ-4, դ-3
2) ա-4, բ-3, գ-2, դ-1
3) ա-4, բ-2, գ-1, դ-3
4) ա-1, բ-4, գ-3, դ-2

181. Հովհաննես Շիրազի ո՞ր ստեղծագործությունից է տրված հատվածը:

…Եվ ես երջանիկ կլինեմ այնժամ,
Եվ գուցե այնժամ ես մահը սիրեմ,
Երբ անմահ լինեմ, երբ հավերժանամ,
Երբ գարունները ողջ թագավորեմ:

1) «Գարնանամուտ»
2) «Բիբլիական»
3) «Արարատ»
4) «Թագադրում»

182. Բանաստեղծական հատվածներից ո՞րը որ հեղինակինն է:

1. Բայց շուրջս թող որքան կուզե աշխարհը այս խնդա, ցնդի,
Ես` հաշմանդամ ու խելագար ու հավիտյա՜ն վտարանդի,
Դեպի երկինք պիտի գնամ, դեպի եզերքը Ամենտի՝
Իմ բա՜րձր, հին ու աստղային երազների ճանապարհով…
2. Հունձք կը ժողվեմ մանգաղով,
-Լուսնակը յարս է-
Ակոս-ակոս ման գալով:
-Սիրածս հարս է:
3. Կախարդական մի շղթա կա երկնքում՝
Աներևույթ, որպես ցավը խոր հոգու.
Իջնում է նա հուշիկ, որպես իրիկուն՝
Օղակելով լույս աստղերը մեկմեկու:
4. Ծաղիկներեն հուշիկ թերթեր կը թափե
Բուրումներով օծուն հովիկն իրիկվան,
Հոգիներուն կ’իջնե երազ մը բուրյան,
Ի՜նչ հեշտին է մըթնշաղն այս սատափե:

ա. Վ. Տերյան
բ. Ե. Չարենց
գ. Դ. Վարուժան
դ. Մ. Սևծարենց

1) ա-1, բ-3, գ-2, դ-4
2) ա-3, բ-1, գ-4, դ-2
3) ա-3, բ-1, գ-2, դ-4
4) ա-3, բ-2, գ-1, դ-4

183. Ո՞րը դրամատիկական սեռի ստեղծագործություն չէ:

1) «Հարդագողի ճամփորդները» (Ե. Չարենց)
3) «Հին աստվածներ» (Լ. Շանթ)
4) «Արա Գեղեցիկ» (Ն. Զարյան)
4) «Պատվի համար» ( Ալ. Շիրվանզադե)

184. Ո՞ր շարքի ստեղծագործություններից ոչ մեկի հեղինակը Հրանտ Մաթևոսյանը չէ:

1) «Մթնաձոր», «Ծիրանի փողը», «Կանաչ դաշտը»
2) «Իմ սիրտը լեռներում է», «Ծաղկած փշալարեր», «Քարափը»
3) «Վարք մեծաց», «Նարինջ զամբիկը», «Սպիտակ ձին»
4) «Աշնան արև», «Տոհմի կանչը», «Թագադրում»

185. Ո՞ր շարքի ստեղծագործություններից ոչ մեկի հեղինակը Հրանտ Մաթևոսյանը չէ:

1) «Արևին», «Նամուս», «Կանաչ դաշտը»
2) «Նարինջ զամբիկը», «Վարք մեծաց», «Հայ ժողովրդի երգը»
3) «Ավելորդը», «Հայոց վիշտը», «Տոհմի կանչը»
4) «Համբերանքի չիբուխը», «Աշնան արև», «Հայրենի հողը»

186. Պնդումներից ո՞րն է սխալ Հրանտ Մաթևոսյանի «Աշնան արև» վիպակի վերաբերյալ:

1) Վիպակում գործողությունները ծավալվում են Հայրենական մեծ պատերազմի, նրան նախորդող և հաջորդող տարիներին:
2) Աղունը և Սիմոնը մեծացել են միասին, և ի վերջո նրանց մանկական մտերմությունը փոխվել է սիրո:
3) Աղունի բոլոր ձեռքբերումները իրականություն են դարձել համառ կամքի ու տոկունության շնորհիվ:
4) Աղունը լեզվանի Լ, Սիմոնըլռակյաց, Աղունն անհանգիստ բնավորություն ունի, Սիմոնը հանգիստ, դանդաղաշարժ և անճարակ:

187. Ո՞ր շարքում է ճիշտ նշված հերոսների և ստեղծագործությունների համապատասխանությունը:

  1. Աղուն, Արմենակ, Սիմոն
  2. Անուշ, Շուշանիկ, Պապաշա
  3. Սուրեն, Բագրատ, Մարգարիտ
  4. Պետրոս, Նենեթ, Սուրեն

    ա. «Պատվի համար» (Շիրվանզադե)
    բ. «Նահանջը առանց երգի» (Շ. Շահնուր)
    գ. «Աշնան արև» (Հ. Մաթևոսյան)
    դ. «Քաոս» (Շիրվանզադե)

1) 1-դ, 2-գ, 3-ա, 4-բ
2) 1-ա, 2-բ, 3-գ, 4-դ
3) 1-գ, 2-դ, 3-ա, 4-բ
4) 1-գ, 2-գ, 3-բ, 4-ա

188. Հրանտ Մաթևոսյանի «Աշնան արև» երկի ո՞ր հերոսները վիպական գործողություններին անմիջականորեն չեն մասնակցում:

1) Աղունի սկեսուր Արուսը և սկեսրայր Աբելը
2) Սիմոնը և Աղունի մայր Շողերը
3) Աղունի Իշխան հայրը և Արմենակ որդին
4) Սիմոնի քույր Արփիկը և Սերո որդին

189. Հրանտ Մաթևոսյանի «Աշնան արև» վիպակի հերոսուհի Աղունն ինչո՞ւ էր պատրաստվում քաղաք գնալ:

1) տղային՝ Արմենակին, ամուսնացնելու
2) Սիմոնից բաժանվելու
3) կրտսեր որդուն՝ Սերոյին, քաղաք տանելու
4) գյուղից ու գյուղական աշխատանքից հանգստանալու

190. Ինչո՞վ է ավարտվում Հրանտ Մաթևոսյանի «Աշնան արև» վիպակը:

1) Աղունը և Սիմոնը կրկին վիճում են, և քաղաք՝ Արմենակի մոտ, մոր փոխարեն գնում է փոքր եղբայրը՝ Սերոն:
2) Սիմոնը Աղունին ձիով ուղեկցում է մինչև բեռնատար մեքենան, որը նրան կայարան էր հասցնելու:
3) Արմենակը լուր է ուղարկում, որ մայրը չգա, որովհետև ինքը կնոջ հետ Մոսկվա է մեկնում:
4) Առանց ձիու աշխատատեղ գնացած Սիմոնը այնքան ուշ է վերադառնում, որ արդեն գնացքին հասնել չէին կարող, և Աղունի մեկնումը անորոշ ժամանակով հետաձգվում է:

191. Բնութագրումներից յուրաքանչյուրը ո՞ր հեղինակին է վերաբերում:

ա. Սփյուռքահայ գրականության առաջին ներկայացուցիչներից և ականավոր դեմքերից է, որն առաջինը հնչեցրեց փյուռքահայերի
ձուլման վտանգի ահազանգը:
բ. Նա ստեղծեց քարափների, ջրվեժների ու ծիածանների մի գունագեղ աշխարհ:
գ. Համաշխարհային հռչակ վայելող օտարագիր հայ գրող է:
դ. Նա իր հետ բերեց զանգեզուրյան բնաշխարհի նախնական ու վայրի պատկերները:

  1. Հ. Սահյան
  2. Վ. Սարոյան
  3. Շ. Շահնուր
  4. Ա. Բակունց

1) ա-3, բ-2, գ-1, դ-4
2) ա-3, բ-1, գ-2, դ-4
3) ա-4, բ-1, գ-2, դ-3
4) ա-4, բ-2, գ-1, դ-3

192․ Ո՞ր պնդումը ճիշտ չէ։

1) Հովհաննես Թումանյանը համոզված էր, որ ժողովրդական բանահյուսությունը կարող է անսպառ նյութ տալ գրոին։
2) Մովսես Խորենացին կարևորում է ազգային միասնության և պետականության գաղափարները։
3) Եղիշե Չարենցի կերտած գանգրահեր տղան խորհրդանշում է հենց իրեն՝ հեղինակին։
4) Գուրգեն Մահարու «Ծաղկած փշալարեր» վիպակը պատկերում է աքսորյալների տառապանքը Սիրբիրում։

193․ Պնդումներից որո՞ւմ սխալ կա։

1) Նորավեպը փոքրածավալ արձակ ստեղծագործություն է, որտեղ գործողությունները զարգանում են արագ ու սրընթաց։ Այն ունենում է կտրուկ ու անսպասելի ավարտ։
2) Պոեմները լինում են պատմողական (էպիկական), քնարական (լիրիկական) ու քնարապատմողական (լիրո-էպիկական)։
3) Հայ գրականության մեջ քնարական պոեմի դասական օրինակներ են Ավ․ Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» և Հովհ․ Թումանյանի «Անուշ» պոեմները։
4) Առակը փոքրածավալ ստեղծագործություն է, որին հատուկ են այլաբանությունն ու բարոյախրատական եզրակացությունը։

194․ Նշված հատկանիշները բանաստեղծական ո՞ր տեսակին են բնորոշ։

Ութտողանի բանաստեղծություն է, որի առաջին տողը նույնությամբ կրկնվում է որպես չորրորդ և յոթերորդ տող, իսկ երկրորդ տողը՝ որպես ութերորդ։

1) հայրեն
2) սոնետ
3) գազել
4) տրիոլետ

195․ Երկտող տներից կազմված բանաստեղծությունը, որում տների երկրորդ տողերը հանգավորվում են առաջին տան տողերի հետ, կոչվում է՝

1) սոնետ
2) հայրեն
3) տրիոլետ
4) գազել

196․ Գրական ո՞ր ուղղությանն են բնորոշ նշված առանձնահատկությունները։

Կյանքի պատկերման մեջ առաջ է մղվում ցանկալին։ Գրողը հաճախ գիտակցաբար հրաժարվում է տիպական երևույթների պատկերումից և հզոր երևակայությամբ ստեղծում է այն, ինչ ցանկանում է տեսնել կյանքում։

1) սիմվոլիզմին
2) ռեալիզմին
3) ռոմանտիզմին
4) կլասիցիզմին

197․ Գրական ո՞ր ուղղության բնորոշ գծերն են՝

  • բանականության պահանջ, տրամաբանական օրենքներով ղեկավարելու կոչ՝ հաճախ ի վնաս հուզականության,
  • ժանրերի բաժանում «բարձր» (հերոսական պոեմ, ողբերգություն, ներբող) և «ցածր» (կատակերգություն, առակ) խմբերի:

1) կլասիցիզմի
2) ռոմանտիզմի
3) սիմվոլիզմի
4) ռեալիզմի

198․ Գրական ո՞ր ուղղության բնորոշ գծերն են՝ 

  • Հռչակում է գրողի ստեղծագործական ազատության սկզբունքը։
  • Պատկերելով կյանքի արատները՝ դրանց հակադրում է իր իդեալը՝ ստեղծելով գաղափարական հերոսներ։

1) կլասիցիզմի
2) սիմվոլիզմի
3) ռեալիզմի
4) ռոմանտիզմի

199․ Գրական ո՞ր ժանրի բնութագրումն է հետևյալը՝

Իրականությունը պատկերվում է այլաբանորեն, մարդկանց և անձնավորված կենդանիների, բույսերի, առարկաների միջոցով։

1) բալլադի
2) առակի
3) պատմվածքի
4) պոեմի

200․ Բնութագրումներից ո՞րը գրական որ ժանրին կամ տեսակին է վերաբերում։

  1. Փոքր ծավալի արձակ ստեղծագործություն է, որտեղ դեպքերն ունենում են սուր ընթացք և անսպասելի ավարտ։
  2. Դրամատիկական ժանր է, որը միջին տեղ է գրավում ողբերգության և կատակերգության միջև, արծարծում է հոգեբանական խնդիրներ։
  3. Չափածո մեծածավալ ստեղծագործություն է, որտեղ կա դիպաշար․ այդ դիպաշարը ուղեկցվում է հեղինակային միջամտություններով։
  4. Քառատող բանաստեղծություն է, որն ունի ավարտուն միտք և փիլիսոփայական բովանդակություն։

ա․ քնարական պոեմ
բ․ նորավեպ
գ․ դրամա
դ․ քառյակ
ե․ քնարաէպիկական պոեմ

1) 1-գ, 2-բ, 3-դ, 4-ա
2) 1-բ, 2-գ, 3-ե, 4-դ
3) 1-բ, 2-ե, 3-ա, 4-դ
4) 1-բ, 2-գ, 3-ա, 4-ե

201․ Պնդումներից որո՞ւմ սխալ կա։

1) Երգիծանքը իրականության գեղարվեստական արտացոլման ձևերից մեկն է, որին հատուկ է ծաղրը։
2) Ողբերգությունը և կատակերգությունը պատկերում են կյանքի ծայրաթևերը՝ ողբերգականը կամ ծիծաղելին։
3) Դրամայի մեջ կարող են լինել ինչպես ողբերգական, այնպես էլ կատակերգական առանձին երանգներ, բայց դրանք չեն դառնում բացարձակորեն գերակշռող։
4) Պատմվածքը և նորավեպը (նովել) փոքր ծավալի արձակ երկեր են, որոնք աչքի են ընկնում սրընթաց գործողությամբ, պատմվող դեպքերի բացառիկ բնույթով և անսպասելի վախճանով։

202․ Տրվածը բանաստեղծության ո՞ր տեսակն է։

Երէկ ցորեկով բարով տանէին մէկ եար մի ճորով․
Ըզնա ճորով է տարած, կամ խաբած է զինք դրամով։
Սէրըն որ դրամով լինի, զինք էրել պիտի կըրակով․
Սէրըն խընծորով պիտի ու դրա՛մ-դրա՛մ շէքերով։

1) սոնետ
2) տրիոլետ
3) հայրեն
4) գանձ

203․ Տրվածը բանաստեղծության ո՞ր տեսակն է։

Իջնում է գիշերն անգութ ու մթին,
Եվ այգը բացվում դառն ու մահահոտ,
Բայց հրկեզ հոգիս մորմոքում այս տոթ
Հավատում է դեռ քո առավոտին։

Թող կիտվի խավարն ավելի խրթին,
Եվ չարխինդ ճնշե հողն իմ արյունոտ,
Ու թող գա՛, թե կա, ավելի՛ չար բոթ,
Մեխվի զոհ-երկրիս անարգված սրտին։

Ուխտավոր անդուլ, դարերի ժառանգ
Մի հեգ նաիրցի՝ գնում եմ անկանգ. –
Թող գուժկան գիշերն ահասաստ դավե
– Որքան մութը սև՝ այնքան ես համառ,
Երկնի՛ր, իմ եիկիր, հավատով անմար,
Սուրբ է քո ուղին և պսակըդ՝ վեհ։

1) տրիոլետ
2) գազել
3) քառյակ
4) սոնետ

204․ Տրվածը բանաստեղծության ո՞ր տեսակն է։

Չեմ դավաճանի իմ Նվարդին,
Որքան էլ դյութես, օ՜, Շամիրամ,
Որպես արքան այն, մանուկ Արան,
Չեմ դավաճանի իմ Նվարդին,
Որքան փորձանք գա իմ զոհ-սրտին,
Որքան էլ փայլդ փայե նրան,
Չեմ դավաճանի իմ նվարդին,
Որքան էլ դյութես, о՜, Շամիրա՛մ։

1) սոնետ
2) տրիոլետ
3) գազել
4) հայրեն

Leave a comment